THE ONE & ONLY WHITNEY HOUSTON
"THE ONE & ONLY WHITNEY HOUSTON" to największe polskie forum tworzone przez Fanów i dla Fanów! ZAPRASZAMY!!!

REGULAMIN FORUM - Regulamin Forum

Caroline - 11-03-2009, 17:39
Temat postu: Regulamin Forum
Postanowienia ogólne:
1. Regulamin służy po to, żeby go przestrzegać.
2.Zakaz umieszczania tekstów, linków i zdjęć o tematyce pornograficznej i rasistowskiej oraz uznanych za obraźliwe.
3.Zakaz udostępniania linków do plików mp3, filmów, programów, cracków i innych aplikacji wymagających legalności , powszechnie uznawanych za "pirackie".
4.Zakaz umieszczania tego samego postu w kilku tematach.
5.Zakaz obrażania innych użytkowników.
6.Zakaz używania w nazwie nicku wulgarnych słów, powszechnie uznanych za obraźliwe. To samo tyczy się odnośników do innych stron internetowych.
7.Zakaz zakładania więcej niż jedno konto z jednego komputera. Konta takie będą usuwane, a użytkownik automatycznie otrzyma ostrzeżenie!
8.Zakaz zakładania kont swoim przyjaciołom, znajomym czy członkom rodzin. Każdy dobrowolnie rejestruje się na danym forum i nie ma potrzeby, aby nagle pojawił się jakiś bałagan czy nawet "domowe przedszkole". Nie na tym polega tworzenie i uczestniczenie w życiu społecznym forum!
Na forum piszemy zrozumiałym i kulturalnym językiem. Nie używamy wulgaryzmów (dozwolona jest cenzura słów).
9.Kolorem zazwyczaj piszą tylko Administratorzy i Moderatorzy forum. Czerwony kolor bezdyskusyjnie należy tylko i wyłącznie do administracji.
10.Nie floodujemy, czyli nie piszemy posta pod postem.
11.Na forum zabrania się reklamowania w miejscach nieodpowiednich (w tematach do tego nieprzeznaczonych , bądź też na PW) innych for internetowych. Wszelkie takie działanie należy uprzednio skonsultować z Administratorem forum.(Zazwyczaj ,jeżeli osoba zainteresowana chce podać link w celu odesłania do większego zasobu wiedzy).
12.Pamiętaj, że przed założeniem tematu należy dokładnie upewnić się,czy podobny nie został założony już wcześniej.
13.Zakładając temat zobowiązany jesteś do właściwego sprecyzowania tematu.
14. Posty nie wnoszące nic do tematu tzw. jednolinijkowce, (np. „zgadzam się”, „popieram” ), Posty te będą traktowane jako nabijanie sobie statystyk i zostaną skasowane
15.Użytkownik zakładając temat, zobowiązany jest do zamieszczenia zdjęcia artysty i krótkiej i rzeczowej notki na jego temat oraz linku do teledysku lub występu na żywo. Przy podawaniu linków bezwzględnie należy stosować się do punktów 2 i 3.
16.Rejestrując się na forum, zgadzasz się na przysyłanie wiadomości związanych z działaniem forum na Twoją skrzynkę pocztową.

Ban i ostrzeżenia:
1.Zablokowanie dostępu do forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub i jedno i drugie.
2.O zablokowaniu dostępu dla użytkownika decyduje Administrator z Moderatorami.
3.Za dobre sprawowanie się na forum Administracja może ściągnąć ostrzeżenia po pewnym (ściślej nieokreślonym) czasie.
4. Jeżeli użytkownik otrzyma ostrzeżenie, wyjaśnienie na ten temat powinno znajdować się w temacie "Kto i za co otrzymał ostrzeżenie" Jeżeli takiego wyjaśnienia Moderator nie zamieścił, a sprawa się nie wyjaśni, użytkownik może ubiegać się o zdjęcie ostrzeżenia.

Administrator
1.Administrator ma prawo zmienić regulamin, jednak jego obowiązkiem jest wcześniej poinformowanie o tym użytkowników.
2.Administrator nadzoruje działanie Forum i przyjmuje wszelkie uwagi na ten temat w dziale "Houston We Have A Problem".

Moderatorzy
1.Moderatorzy wybierani są ostatecznie przez Administratora.
2.Moderator zamykając temat powinien podać przyczynę.
3.Moderator może usunąć z postu użytkownika nieregulaminowe części zastępując je np. nr. punktu regulaminu.
4.Moderator ma prawo (wedle własnej chęci) poprawić błędy ortograficzne w poście.
5.Moderator ma prawo dodać swój komentarz do posta na jego końcu (z wyraźnym zaznaczeniem, że tekst pochodzi od niego). Użytkownikom nie wolno usuwać tych uwag.
6.Moderator ma prawo dawać ostrzeżenia użytkownikom. Musi jednak zamieścić w topicu "Ostrzeżenia" przyczynę. W innym wypadku ostrzeżenie jest nieważne, bezpodstawne.
7.Zabrania się dodawania bezpodstawnie ostrzeżenia przez moderatorów.
8.Wszelkie mniej ważne kwestie związane z forum najpierw kierujemy do Moderatora forum ,dopiero później w razie jakichś niezgodności do Administratora forum.
9. Użytkownicy mogą zgłaszać Administratorowi swoje uwagi na temat pracy zarządu. Będą one całkowicie anonimowe.

Regulamin ten obowiązuje na całym forum,więc użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania go w każdym forum i podforum. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem tego regulaminu.
Jeżeli uważasz że zostałeś/łaś potraktowany/a niesprawiedliwie, skargi należy wysyłać prywatną wiadomością do Administratorów forum.

Życzymy miłego postowania wśród grona forumowiczów :
Administracja


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group